Vissza

Az MI hatása a reklámpiacra – kutatás a jövő reklámjáról

Legújabb kutatásunk feltárja a mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségeit és hatásait a reklámpiacon.


A kutatás során szakértői interjúk és nemzetközi kitekintés segítségével kerestük a választ arra, hogyan alakítják át az MI-eszközök a kreatív tartalomgyártást, a célzott közönségelérést, valamint a reklámügynökségek működését és szervezeti struktúráját. Külön figyelmet kapott az is, hogy a hazai piaci szereplők milyen mértékben alkalmazzák már ezeket a megoldásokat, és milyen terveik vannak a jövőre nézve.

A kutatás eredményeiről bővebben ITT olvashat.

A kutatás eredményeként létrejött interjúkötet elérhető a HTE Titkárságon.

 

Tagdíjfizetés részletei

------------------------------------------------

Tagnyilvántartás - belépés

------------------------------------------------

Technikatörténeti évfordulók

------------------------------------------------

Legközelebbi események

Ismét forog a Telefónia Múzeumban a Rotary 7A1 központ 2025.11.08. 10:00 - 2025.11.08. 12:00
Ismét forog a Telefónia Múzeumban a Rotary 7A1 központ 2025.11.08. 14:00 - 2025.11.08. 16:00
Future IT 2025 HTE Stage -M.I. innovációs szimpózium 2025.11.17. 12:00 - 2025.11.19. 15:00
HTE Szenátus ÜLÉS 2025.11.27. 15:00 - 2025.11.27. 18:00

Kiemelkedő támogatóink

 
  

Hírközlési Érdekegyeztető Tanács