Vissza

Rövid bevezetés az Unreal Engine 4 világába - Számítástechnikai szakosztály

2017.04.05. 14:00
Hely: Pallasz Athéné Egyetem, Informatika Tanszék, PAE GAMF MI Kar, Izsáki út 10., Kecskemét, 4-es épület, 315-ös terem

Szeretettel várunk minden érdeklődőt a Pallasz Athéné Egyetem Informatika Tanszéke, a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület Számítástechnikai Szakosztálya, a European Organisation for Quality MNB Informatikai Szakbizottsága, az (ISC)2 Hungary Chapter, és az ISACA Magyar Fejezete közös rendezvényére, az Informatika.Neked előadássorozat következő előadására, melynek címe:

Rövid bevezetés az Unreal Engine 4 világába

Tartalmi összefoglaló:

Az Unreal Engine mára a világ egyik legtöbbet használt játék motorjává vált - legyen szó konzol, PC vagy mobil platformokról. Az előadás célja egy rövid ízelítőt adni a lehetőségekről, és az alap építőkövekről, amelyek interakciójából épül fel egy játék.

Témák:
- Unreal Engine 4 bemutató
- Actorok
- Blueprintek
- Character Controllerek
- In-game fizika


Az előadó rövid bemutatása:

Tóth Gergő: 11 éves korom óta fejlesztek hobbi szinten játékokat. Mindig is tetszett, hogy egy játék fejlesztése során az ember nagyon sokféle problémával találkozhat, amik megoldásával tovább szélesítheti a tudását. Az egyetemi éveim alatt lehetőségem nyílt egy külföldi cégnél játékfejlesztőként dolgozni, majd a szegedi Red Steed Studioshoz kerültem, ahol rövid ideig szintén ezzel foglalkozhattam. Jelenleg mint data scientist / engineer dolgozom itt.

Kérjük, jelezze részvételi szándékát az esemény Facebook oldalán
(https://www.facebook.com/events/250436748747472/).

Minden érdeklődőt szeretettel várunk! Az előadáson történő részvétel ingyenes.

Technikatörténeti évfordulók

--------------------------------------------------

Legközelebbi események

Kiemelkedő támogatást nyújtó kollektív tagjaink