BEGIN:VCALENDAR PRODID:-//Liferay Inc//Liferay Portal 7.0.2//EN VERSION:2.0 CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT DTSTAMP:20240329T104407Z UID:2e9123b7-76d2-23d1-52fb-c433fbf4d493 DTSTART:20170405T120000Z DTEND:20170405T130000Z SUMMARY:Rövid bevezetés az Unreal Engine 4 világába - Számítástechnikai sza kosztály DESCRIPTION:
\n Szeretettel várunk minden é rdeklődőt a Pallasz Athéné Egyetem Informatika Tanszéke\, a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület Számítástechnikai Szakosztálya\, a Europ ean Organisation for Quality MNB Informatikai Szakbizottsága\, az (ISC)2 H ungary Chapter\, és az ISACA Magyar Fejezete közös rendezvényére\, az Info rmatika.Neked előadássorozat következő előadására\, melynek címe:
\n\n Tartalmi összefoglaló:
\n\n Az Unreal Engine mára a világ egyik legtöbbet használt játék motor jává vált - legyen szó konzol\, PC vagy mobil platformokról. Az előadás cé lja egy rövid ízelítőt adni a lehetőségekről\, és az alap építőkövekről\, amelyek interakciójából épül fel egy játék.
\n\n Témák:
\n - Unreal Engine 4 be
mutató
\n - Actorok
\n - Blueprintek
\n - Character Control
lerek
\n - In-game fizika
\n
\n Az elő
adó rövid bemutatása:
\n Tóth Gergő: 11 éves korom óta fejlesztek hobbi szinten já tékokat. Mindig is tetszett\, hogy egy játék fejlesztése során az ember na gyon sokféle problémával találkozhat\, amik megoldásával tovább szélesíthe ti a tudását. Az egyetemi éveim alatt lehetőségem nyílt egy külföldi cégné l játékfejlesztőként dolgozni\, majd a szegedi Red Steed Studioshoz került em\, ahol rövid ideig szintén ezzel foglalkozhattam. Jelenleg mint data sc ientist / engineer dolgozom itt.
\n\n Kérjük\, jelezze részvételi sz
ándékát az esemény Facebook oldalán
\n (https://www.fa
cebook.com/events/250436748747472/).
\n
\n Minden érdeklődő
t szeretettel várunk! Az előadáson történő részvétel ingyenes.
\n Szeretette l várunk minden érdeklődőt a Pallasz Athéné Egyetem Informatika Tanszéke\, a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület Számítástechnikai Szako sztálya\, a European Organisation for Quality MNB Informatikai Szakbizotts ága\, az (ISC)2 Hungary Chapter\, és az ISACA Magyar Fejezete közös rendez vényére\, az Informatika.Neked előadássorozat következő előadására\, melyn ek címe:
\n\n Tartalmi összefoglaló:
\n\n Az Unreal Engine mára a világ egyik legtöbbet has znált játék motorjává vált - legyen szó konzol\, PC vagy mobil platformokr ól. Az előadás célja egy rövid ízelítőt adni a lehetőségekről\, és az alap építőkövekről\, amelyek interakciójából épül fel egy játék.
\n\n Témák:
\n - U
nreal Engine 4 bemutató
\n - Actorok
\n - Blueprintek
\n -
Character Controllerek
\n - In-game fizika
\n < br />\n Az előadó rövid bemutatása:
\n\n Tóth Gergő: 11 éves korom óta fejlesztek hobbi szinten játékokat. Mindig is tetszett\, hogy egy játék fejlesztése során az ember nagyon sokféle problémával találkozhat\, amik megoldásával tovább szélesítheti a tudását. Az egyetemi éveim alatt lehetőségem nyílt e gy külföldi cégnél játékfejlesztőként dolgozni\, majd a szegedi Red Steed Studioshoz kerültem\, ahol rövid ideig szintén ezzel foglalkozhattam. Jele nleg mint data scientist / engineer dolgozom itt.
\n\n Kérjük\, jele
zze részvételi szándékát az esemény Facebook oldalán
\n (https://www.facebook.com/events/250436748747472/).
\n
\n
Minden érdeklődőt szeretettel várunk! Az előadáson történő részvétel ingy
enes.